Pokud čtete tyto řádky, tak s největší pravděpodobností hledáte změnu. Možná nový impuls nebo jen práci, která Vás bude naplňovat a bavit a to včetně prostředí, kolegů a pohodové atmosféry. Už dávno jsou pryč časy, kdy byl zaměstnanec jen tím, kdo odvede svou práci.
Hledáme do našeho týmu posilu, kolegu nebo kolegyni, která s námi bude chtít rozvíjet svět personalistiky. Baví Vás ta představa? Tak v tom případě jste tu správně.
Jaká práce Vás u nás čeká?
- povedete mzdovou a personální agendu a budete pravou rukou našich personalistů,
- čeká Vás pravidelné zpracování mezd,
- komunikace s úřady bude také Vaším denním chlebem, takže se nesmíte bát zvednout telefon nebo napsat email,
- pokud bude potřeba připravit doklad nebo potvrzení pro zaměstnance, obrátí se na Vás,
- jednou za rok kompletní zúčtování daní,
- zaměstnanci se na Vás budou obracet s dotazy ohledně mezd.
Jak si Vás představujeme:
- praxe ve mzdovém účetnictví alespoň 3 roky (bez toho se neobejdete),
- máte zkušenosti s evidencí a zpracováním exekucí a insolvencí,
- orientujete se v účetní a daňové problematice,
- nebojíte se počítače a rozumíte si s excelem,
- preciznost a zodpovědnost je v této oblasti důležitá, ale především budeme rádi, když s námi budete zpříjemňovat čas strávený v práci.
Co pro Vás máme připravené?
- mzdu odpovídající zkušenostem,
- kvalitní kávu na pracovišti a stravenkový paušál,
- příspěvek na dopravu,
- příjemný kolektiv kolegů s přátelských pracovním prostředím,
- neformální prostory naší kanceláře v historickém centru města.
Kontaktní osoba pro tuto pozici je naše kolegyně Adéla. Budeme rádi za Vaše CV. Pokud se chcete zeptat na více informací, neváhejte napsat nebo zavolat. Těšíme se!